🎅 Mikulášská akce! Získejte slevu -5 % na všechny nákupy! 🎁 Akce platí pouze do 8. prosince. Nepropásněte! 🛒

Doprava a platba

Možnosti platby:

1. Platba v hotovosti při převzetí zboží

Platbu provedete v hotovosti při převzetí zboží pracovníkovi kurýrní služby. Dobírečné příplatek - při platbě dobírkou poplatek 50 Kč

2. Platba předem převodem

Platbu předem proveďte bankovním převodem nebo vkladem na účet na základě faktury, kterou obdržíte e-mailem po objednávce zboží. Nezapomeňte uvést jako variabilní symbol číslo faktury - objednávky.

3. Platba online

Platba kartou, nebo převodem online

Matrace jsou dodávány srolované. U srolovaných matrací prosíme o rozbalení ihned po obdržení matrace.

Nerozbalená matrace se může poškodit. Matrace potřebuje 72 hodin, aby získala původní tvar.

Dodání zboží:

1-2 pracovní dny !

Cena dopravy po ČR je od 149.-Kč - cena se odvíjí od váhy zásilky.

************************************************************************

Doplňkové služby *:

TOPTIME - (garance doručení do 12:00 hod.) - příplatek ve výši 150,-Kč

TOP-PRIVAT - (večerní doručení 16:00 - 20:00 hod.) příplatek ve výši 485,- Kč, možné pouze v místě depa

TELEFON. AVIZACE - (1 hod. před rozvozem zásilky) - příplatek 25,- Kč

TOP-COMFORT - (výnos do patra za asistence příjemce) - příplatek 490,- Kč - max. váha do 80 kg (při váze zásilky nad 80 kg se cena násobí).

TOP-COMFORT PLUS - (výnos do patra bez asistence příjemce) - příplatek 1100,- Kč (max. 3 ks, do 150 kg). Výnos - cena za 1 patro každých započatých 150 kg - 190,-kč

* V případě zájmu o některé doplňkové služby, si je můžete vybrat na tomto odkazu :  Doplňkové služby

Zboží doručujeme kurýrní službou TopTrans na uvedenou poštovní adresu. Tento způsob dopravy je finančně i časově nejefektivnější a Vy máte jistotu, že objednané zboží se k Vám dostane rychle a bezpečně.

Objednané matrace doručíme max. do 2 týdnů od potvrzení objednávky. Zboží, které je skladem, posíláme již v den objednávky, byla-li vytvořena do 13:00.

Při přebírání zboží vždy zkontrolujte nepoškozenost obalu i samotného zboží. V případě poškození sepište s pracovníkem kurýrem protokol o škodě a zboží nepřebírejte. Co nejdříve nás o vzniklé situaci informujte a po uznání reklamace Vám zdarma doručíme nové zboži.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin., eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu